Pikalainan tilalle 2100€ OK Limiitti

Pikalainan sijaan voit valita OK Moneyn 2100 euron limiittilainan, OK Limiitin. Pikalainoihin erona on OK Limiitin edulliset hinnat – OK Limiitissä ei ole lainkaan nosto- tai avauspalkkiota. Takaisinmaksu on aina kiinteä 130 euroa kuukaudessa. Halutessasi voit myös maksaa isompia summia takaisin. Vanhoihin pikalainoihin ja pikavippeihin verrattuna OK Limiitti on edullinen vaihtoehto, nimellisen vuosikoron ollessa vain 49%.

Pikalainojen helppous, OK Limiitin luotettavuus

OK Limitti on kuin luottokortti kukkarossa ja takaisin maksettavaa syntyy ainoastaan nostoista. On siis järkevää nostaa vain se summa, jonka kulloinkin tarvitset. Käyttämätön laina pysyy sinulle varattuna ja on käytössäsi aina kun tarvitset uudelleen rahaa. Kun maksat käytettyä lainaa takaisin, palautuu lainaa sinulle uudelleen käyttöösi.

Limiitistä nostaminen on helppoa ja nopeaa

Jos pikalainoja tilattiin aikaisemmin puhelimella, niin nyt teet noston omasta limiittilainasta myös puhelimitse. Lähetät vain viestin M SUMMA numeroon 16450 ja me siirrämme rahat tilillesi. Tekstiviestin hinta on operaattorin määrittelemä hinta, me emme peri viestistä lisämaksua. Esimerkiksi M 200 numeroon 16450.

Nostoja voit tehdä myös kirjautumalla omaan henkilökohtaiseen Onlinepalveluusi.

Toimintamme vanhoissa asiakkuuksissa jatkui ennallaan lakimuutoksen jälkeenkin. Alla vielä muutama kommentti vanhojen pikalainojen hoitamisesta:

  1. Mikäli sinulla oli maksamattomia eriä pikalainassasi, säilyivät niihin liittyvät ehdot muuttumattomina.
  2. Pikalaina on aina ollut mahdollista maksaa etukäteen ja välttyä turhilta lisäkuluilta. Jos olet toiminut näin, voit nyt hakea uutta OK Limiittiä.
  3. Mikäli et jostain syystä pystynyt maksamaan pikaluottomaksuasi, niin otithan yhteyttä laskuttajaan. Tiedot löytyivät laskustasi. Lainojemme laskuttajalla iKassa Finland Oy:llä oli lähtökohtaisesti mahdollisuus sopia kanssasi maksuohjelmien muutoksesta.

Mikäli sait muistutuslaskun, kannatti se maksaa heti, niin vältyit perinnän lisäkustannuksilta. Mikäli et pystynyt sopimaan maksuohjelman muutoksesta tai maksanut muistutuslaskua, on saatava siirretty perintätoimistolle.

Hae OK Limiittiä

OK Money avaa toimintansa ja lainahanat

OK Money on nyt avannut luottotoimintonsa uudestaan 17.12.2015 alkaen. Suomen hallituksen päätös 1.6.2013 pienluottojen korkokatosta muutti pienlaina-alan perusteita. Pienluottopalvelut kuten pikavippi, tulivat tiensä päähän, joten korkokorkoisia ja lyhytkestoisia pikavippejä ja pikalainoja ei enää myönnetä. Tilalla on nyt OK Limiitti.'

 

Kuinka OK Limiitin takaisinmaksu määräytyy?


Luoton vuotuinen nimelliskorko on 49 %. Me emme peri erillistä nostopalkkiota nostetuista summista. Esimerkiksi pikavippeihin verrattuna uusi lainamuoto on erittäin edullinen. Voit valita itse eräpäiväksi joko kuukauden 15. päivän tai kuukauden viimeisen päivän. Laskun eräpäivää ei voi vaihtaa laina-aikana. Suosittelemme valitsemaan eräpäiväksi päivän, joka on lähempänä omaa palkkapäivääsi.

 
Lähetämme sinulle laskun kerran kuussa. Maksa vähintään laskussa näkyvä lyhennys tai halutessasi sitä suuremman summan. Jos haluat maksaa lainan kokonaan pois, ota aina yhteyttä asiakaspalveluun. Voit maksaa lyhennyksen pois jo etuajassa, eikä siitä luonnollisesti aiheudu sinulle lisäkuluja. Lainasumma pysyy kuitenkin aina lainaehtojen mukaisena. Halutessasi voit tehdä myös ylimääräisiä suorituksia lainaasi milloin haluat. Käytä samaa viitenumeroa koko laina-ajan.Mikäli jostakin syystä lasku ei ole tullut lainanottajalle kymmenen päivän kuluessa laskutuskauden päättymisestä tai olet hukannut laskun, tulee asiakkaan ottaa omatoimisesti yhteyttä OK Money:n tai iKassan asiakaspalveluun.

Tästä pääset alkuun

 OK Money on turvallinen ja nopea lainapalvelu. Olemme keränneet tähän sivulle lainan hakemisen tärkeimmät kohdat omiksi osioiksi, joihin voit tutustua ennen lainahakemista kaikessa rauhassa. Mikäli sinulla on kysyttävää tai jokin muu asia askarruttaa mieltäsi, niin otathan meihin yhteyttä.

Kuuntelemme asiakkaitamme

Alkuvuodesta 2019 kartoitimme palvelujemme tilannetta haastattelemalla asiakkaita asiakaspalvelutiimimme kanssa. Kysyimme satunnaisotannalla käyttökokemuksia, mielikuvia, toiveita ja palautetta asiakkailtamme. Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu sekä tuotteidemme hyvä asiakaskokemus on meille kaiken tekemisen lähtökohta. Kannustamme asiakkaitamme antamaan palautetta ja hyödynnämme sitä myös kehityksessä. Tässä muutamia kommentteja, joita kuulimme:

Palvelunne tuntuu henkilökohtaiselta kun voi asioida puhelimella.

Nopea ja asiallinen.

Tuntui sopivalta minulle.

Lainahakemus tuntui helpolta vaihtoehdolta kilpailijoihin nähden.

Hyvä asiakaspalvelu.

Meillä palautteen antamisella on vaikutusta!

 

Lasku on tärkeä osa asiakaskokemusta

Näin kuulimme asiakkaaltamme ja siihen on helppo yhtyä. Vuonna 2018 kehitimmekin kaikkien tuotteidemme laskujen ulkoasua informatiivisemmiksi sekä asiakaslähtöisemmiksi saamamme asiakaspalautteen perusteella. Loppuvuodesta 2018 vaihdoimme myös laskujen välityspalvelua, joka parantaa omalta osalta asiakaskokemusta laskujen lähettämisen ja vastaanottamisen kanssa.

Laskutus kokonaisuudessaan elää murroskauttaan Suomessa. Tällä hetkellä kuluttajalla on vaihtoehtoja laskun vastaanottamiseksi tarjolla enemmän kuin aiemmin. Esimerkiksi meiltä voit saada laskun kirjeitse kotiin tai sähköpostilla. Voit lisätä Aurajoki Nordic Oy:n omaan verkkopankkiisi e-lasku toimittajaksi ja saada laskut kätevästi suoraan verkkopankkiisi. Toimitamme myös laskut  Postin ylläpitämiin NetPosti –palveluun ja OmaPosti–mobiilisovellukseen asiakkaan näin halutessa. Luoton maksutiedot löytyvät aina myös Online palvelusta ja sähköpostiin saapuvan maksulinkin takaa. Online palvelusta ja maksulinkkejä käyttämällä saat maksun kirjautumaan lainallesi heti ilman pankkiviiveitä.

Mitä helpompi sen parempi

OK Limiittiä on mahdollista käyttää lähettämällä nostopyyntöjä tekstiviestillä. Viestin käytettävyydestä olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme. Viesti koettiin hankalaksi ja pitkäksi kirjoittaa, jolloin myös liian usein nostotekstiviesti päätyi asiakkaalla virhetilanteeseen. Alkuvuodesta 2019 helpotimme viestin sisältöä saamamme palautteen perusteella nykyään viestiin ei tarvita enää kuin R ja summa jonka haluat limiitiltäsi nostaa.

Viesti ennen: OK NOSTA 300 PIN ja viesti nyt: M 300. Helppoa vai mitä? Toki myös vanhat nostopyyntö tekstiviestit toimivat edelleen, mutta luovumme niiden käytöstä jollain aikavälillä, josta tiedotamme tarkemmin myöhemmin.