Pikalainan tilalle 4000-10 000€ OK Laina

Pikalainan sijaan voit valita OK Lainan, joka on jopa 10 000 euron kertalaina. Pikalainoihin erona on OK Lainan edullisuus ja luotettavuus. Halutessasi voit myös maksaa isompia summia takaisin. Vanhoihin pikalainoihin ja pikavippeihin verrattuna OK Laina on edullinen vaihtoehto, nimellisen vuosikoron ollessa vain 19,40%

Hae OK Lainaa

Pikalainojen helppous, OK Moneyn luotettavuus

OK Lainan hakeminen on helppoa ja nopeaa. Laina on kooltaan 4000-10 000 euroa. Laina maksetaan tilille kerralla ja lainaa haetaan turvallisen ja luotettavan nettihakemuksen kautta. Saat alustavan luottopäätöksen heti. Rahat maksetaan tilillesi asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe 9-17.

Huomaathan, että emme enää myönnä OK Limiittilainaa. Toimintamme vanhoissa limiittilainan asiakkuuksissa jatkuu kuitenkin ennallaan syyskuun 2019 lakimuutoksen jälkeenkin. Alla vielä muutama kommentti vanhojen pikalainojen hoitamisesta:

  1. Mikäli sinulla on maksamattomia eriä pikalainassasi, säilyvät niihin liittyvät ehdot muuttumattomina.
  2. Pikalainaa on aina ollut mahdollista maksaa etukäteen ja välttyä turhilta lisäkuluilta. Jos olet toiminut näin, voit nyt jatkaa OK Limiittin käyttämistä.
  3. Mikäli et jostain syystä pystynyt maksamaan pikaluottomaksuasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Voimme lähtökohtaisesti sopia kanssasi maksuohjelmien muutoksesta.

Mikäli olet saanut muistutuslaskun, kannattaa se maksaa heti, niin vältyt perinnän lisäkustannuksilta. Mikäli et pysty sopimaan maksuohjelman muutoksesta tai et maksa muistutuslaskua, saatava siirtyy perintätoimistolle.

 

OK Money avaa toimintansa ja lainahanat

OK Money tarjoaa nyt OK Laina- kertalainaa. Suomessa voimaan astunut lakimuutos vaikuttaa vakuudettomien kuluttajaluottojen korkoihin, joten OKMoney ei enää myönnä limiittiluottoa. Tilalla on nyt OK Laina.

 

Kuinka OK Lainan takaisinmaksu määräytyy?


Luoton vuotuinen nimelliskorko on 19,40%. Esimerkiksi pikavippeihin verrattuna uusi lainamuoto on erittäin edullinen. Voit valita itse eräpäiväksi joko kuukauden 15. päivän tai kuukauden viimeisen päivän. Laskun eräpäivää ei voi vaihtaa laina-aikana. Suosittelemme valitsemaan eräpäiväksi päivän, joka on lähempänä omaa palkkapäivääsi.


Lähetämme sinulle laskun kerran kuussa. Maksa vähintään laskussa näkyvä lyhennys tai halutessasi sitä suuremman summan. Jos haluat maksaa lainan kokonaan pois, ota aina yhteyttä asiakaspalveluun. Voit maksaa lyhennyksen pois jo etuajassa, eikä siitä luonnollisesti aiheudu sinulle lisäkuluja. Lainasumma pysyy kuitenkin aina lainaehtojen mukaisena. Halutessasi voit tehdä myös ylimääräisiä suorituksia lainaasi milloin haluat. Käytä samaa viitenumeroa koko laina-ajan.Mikäli jostakin syystä lasku ei ole tullut lainanottajalle kymmenen päivän kuluessa laskutuskauden päättymisestä tai olet hukannut laskun, tulee asiakkaan ottaa omatoimisesti yhteyttä OK Money:n asiakaspalveluun.

Tästä pääset alkuun

OK Money on turvallinen ja nopea lainapalvelu. Olemme keränneet tälle sivulle lainan hakemiseen liittyviä tietoa - tutustu meihin ennen lainahakemista kaikessa rauhassa. Mikäli sinulla on kysyttävää tai jokin muu asia askarruttaa mieltäsi, otathan meihin yhteyttä.

Kuuntelemme asiakkaitamme

Alkuvuodesta 2019 kartoitimme palvelujemme tilannetta haastattelemalla asiakkaita asiakaspalvelutiimimme kanssa. Kysyimme satunnaisotannalla käyttökokemuksia, mielikuvia, toiveita ja palautetta asiakkailtamme. Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu sekä tuotteidemme hyvä asiakaskokemus on meille kaiken tekemisen lähtökohta. Kannustamme asiakkaitamme antamaan palautetta ja hyödynnämme sitä myös kehityksessä. Tässä muutamia kommentteja, joita kuulimme:

Palvelunne tuntuu henkilökohtaiselta kun voi asioida puhelimella.

Nopea ja asiallinen.

Tuntui sopivalta minulle.

Lainahakemus tuntui helpolta vaihtoehdolta kilpailijoihin nähden.

Hyvä asiakaspalvelu.

Meillä palautteen antamisella on vaikutusta!

 

Lasku on tärkeä osa asiakaskokemusta

Näin kuulimme asiakkaaltamme ja siihen on helppo yhtyä. Vuonna 2018 kehitimmekin kaikkien tuotteidemme laskujen ulkoasua informatiivisemmiksi sekä asiakaslähtöisemmiksi saamamme asiakaspalautteen perusteella. Loppuvuodesta 2018 vaihdoimme myös laskujen välityspalvelua, joka parantaa omalta osalta asiakaskokemusta laskujen lähettämisen ja vastaanottamisen kanssa.

Laskutus kokonaisuudessaan elää murroskauttaan Suomessa. Tällä hetkellä kuluttajalla on vaihtoehtoja laskun vastaanottamiseksi tarjolla enemmän kuin aiemmin. Esimerkiksi meiltä voit saada laskun kirjeitse kotiin tai sähköpostilla. Voit lisätä Aurajoki Nordic Oy:n omaan verkkopankkiisi e-lasku toimittajaksi ja saada laskut kätevästi suoraan verkkopankkiisi. Toimitamme myös laskut Postin ylläpitämiin NetPosti –palveluun ja OmaPosti–mobiilisovellukseen asiakkaan näin halutessa. Luoton maksutiedot löytyvät aina myös Online palvelusta ja sähköpostiin saapuvan maksulinkin takaa. Online palvelusta ja maksulinkkejä käyttämällä saat maksun kirjautumaan lainallesi heti ilman pankkiviiveitä.

 

Tästä pääset alkuun

 OK Money on turvallinen ja nopea lainapalvelu. Olemme keränneet tähän sivulle lainan hakemisen tärkeimmät kohdat omiksi osioiksi, joihin voit tutustua ennen lainahakemista kaikessa rauhassa. Mikäli sinulla on kysyttävää tai jokin muu asia askarruttaa mieltäsi, niin otathan meihin yhteyttä.

Kuuntelemme asiakkaitamme

Alkuvuodesta 2019 kartoitimme palvelujemme tilannetta haastattelemalla asiakkaita asiakaspalvelutiimimme kanssa. Kysyimme satunnaisotannalla käyttökokemuksia, mielikuvia, toiveita ja palautetta asiakkailtamme. Hyvä ja laadukas asiakaspalvelu sekä tuotteidemme hyvä asiakaskokemus on meille kaiken tekemisen lähtökohta. Kannustamme asiakkaitamme antamaan palautetta ja hyödynnämme sitä myös kehityksessä. Tässä muutamia kommentteja, joita kuulimme:

Palvelunne tuntuu henkilökohtaiselta kun voi asioida puhelimella.

Nopea ja asiallinen.

Tuntui sopivalta minulle.

Lainahakemus tuntui helpolta vaihtoehdolta kilpailijoihin nähden.

Hyvä asiakaspalvelu.

Meillä palautteen antamisella on vaikutusta!

 

Lasku on tärkeä osa asiakaskokemusta

Näin kuulimme asiakkaaltamme ja siihen on helppo yhtyä. Vuonna 2018 kehitimmekin kaikkien tuotteidemme laskujen ulkoasua informatiivisemmiksi sekä asiakaslähtöisemmiksi saamamme asiakaspalautteen perusteella. Loppuvuodesta 2018 vaihdoimme myös laskujen välityspalvelua, joka parantaa omalta osalta asiakaskokemusta laskujen lähettämisen ja vastaanottamisen kanssa.

Laskutus kokonaisuudessaan elää murroskauttaan Suomessa. Tällä hetkellä kuluttajalla on vaihtoehtoja laskun vastaanottamiseksi tarjolla enemmän kuin aiemmin. Esimerkiksi meiltä voit saada laskun kirjeitse kotiin tai sähköpostilla. Voit lisätä Aurajoki Nordic Oy:n omaan verkkopankkiisi e-lasku toimittajaksi ja saada laskut kätevästi suoraan verkkopankkiisi. Toimitamme myös laskut  Postin ylläpitämiin NetPosti –palveluun ja OmaPosti–mobiilisovellukseen asiakkaan näin halutessa. Luoton maksutiedot löytyvät aina myös Online palvelusta ja sähköpostiin saapuvan maksulinkin takaa. Online palvelusta ja maksulinkkejä käyttämällä saat maksun kirjautumaan lainallesi heti ilman pankkiviiveitä.

Mitä helpompi sen parempi

OK Limiittiä on mahdollista käyttää lähettämällä nostopyyntöjä tekstiviestillä. Viestin käytettävyydestä olemme saaneet paljon palautetta asiakkailtamme. Viesti koettiin hankalaksi ja pitkäksi kirjoittaa, jolloin myös liian usein nostotekstiviesti päätyi asiakkaalla virhetilanteeseen. Alkuvuodesta 2019 helpotimme viestin sisältöä saamamme palautteen perusteella nykyään viestiin ei tarvita enää kuin R ja summa jonka haluat limiitiltäsi nostaa.

Viesti ennen: OK NOSTA 300 PIN ja viesti nyt: M 300. Helppoa vai mitä? Toki myös vanhat nostopyyntö tekstiviestit toimivat edelleen, mutta luovumme niiden käytöstä jollain aikavälillä, josta tiedotamme tarkemmin myöhemmin.