Pikalainan tilalle 2100€ OK Limiitti

Pikalainan sijaan voit valita OK Moneyn 2100 euron limiittilainan, OK Limiitin. Pikalainoihin erona on OK Limiitin edulliset hinnat – OK Limiitissä ei ole lainkaan nosto- tai avauspalkkiota. Takaisinmaksu on aina kiinteä 130 euroa kuukaudessa. Halutessasi voit myös maksaa isompia summia takaisin. Vanhoihin pikalainoihin ja pikavippeihin verrattuna OK Limiitti on edullinen vaihtoehto, nimellisen vuosikoron ollessa vain 49%.

Pikalainojen helppous, OK Limiitin luotettavuus

OK Limitti on kuin luottokortti kukkarossa ja takaisin maksettavaa syntyy ainoastaan nostoista. On siis järkevää nostaa vain se summa, jonka kulloinkin tarvitset. Käyttämätön laina pysyy sinulle varattuna ja on käytössäsi aina kun tarvitset uudelleen rahaa. Kun maksat käytettyä lainaa takaisin, palautuu lainaa sinulle uudelleen käyttöösi.

Limiitistä nostaminen on helppoa ja nopeaa

Jos pikalainoja tilattiin aikaisemmin puhelimella, niin nyt teet noston omasta limiittilainasta myös puhelimitse. Lähetät vain viestin OKNOSTO SUMMA PINKOODI numeroon 16450, esim. OKNOSTO 200 XXXX (kirjoita XXXX:n tilalle oma henkilökohtainen PIN-koodisi) ja me siirrämme rahat tilillesi. Tekstiviestin hinta on operaattorin määrittelemä hinta, me emme peri viestistä lisämaksua.

Nostoja voit tehdä myös kirjautumalla omaan henkilökohtaiseen Onlinepalveluusi.

Toimintamme vanhoissa asiakkuuksissa jatkui ennallaan lakimuutoksen jälkeenkin. Alla vielä muutama kommentti vanhojen pikalainojen hoitamisesta:

  1. Mikäli sinulla oli maksamattomia eriä pikalainassasi, säilyivät niihin liittyvät ehdot muuttumattomina.
  2. Pikalaina on aina ollut mahdollista maksaa etukäteen ja välttyä turhilta lisäkuluilta. Jos olet toiminut näin, voit nyt hakea uutta OK Limiittiä.
  3. Mikäli et jostain syystä pystynyt maksamaan pikaluottomaksuasi, niin otithan yhteyttä laskuttajaan. Tiedot löytyivät laskustasi. Lainojemme laskuttajalla iKassa Finland Oy:llä oli lähtökohtaisesti mahdollisuus sopia kanssasi maksuohjelmien muutoksesta.

Mikäli sait muistutuslaskun, kannatti se maksaa heti, niin vältyit perinnän lisäkustannuksilta. Mikäli et pystynyt sopimaan maksuohjelman muutoksesta tai maksanut muistutuslaskua, on saatava siirretty perintätoimistolle.

Hae OK Limiittiä

OK Money avaa toimintansa ja lainahanat

OK Money on nyt avannut luottotoimintonsa uudestaan 17.12.2015 alkaen. Suomen hallituksen päätös 1.6.2013 pienluottojen korkokatosta muutti pienlaina-alan perusteita. Pienluottopalvelut kuten pikavippi, tulivat tiensä päähän, joten korkokorkoisia ja lyhytkestoisia pikavippejä ja pikalainoja ei enää myönnetä. Tilalla on nyt OK Limiitti.'

 

Kuinka OK Limiitin takaisinmaksu määräytyy?


Luoton vuotuinen nimelliskorko on 49 %. Me emme peri erillistä nostopalkkiota nostetuista summista. Esimerkiksi pikavippeihin verrattuna uusi lainamuoto on erittäin edullinen. Voit valita itse eräpäiväksi joko kuukauden 15. päivän tai kuukauden viimeisen päivän. Laskun eräpäivää ei voi vaihtaa laina-aikana. Suosittelemme valitsemaan eräpäiväksi päivän, joka on lähempänä omaa palkkapäivääsi.

 
Lähetämme sinulle laskun kerran kuussa. Maksa vähintään laskussa näkyvä lyhennys tai halutessasi sitä suuremman summan. Jos haluat maksaa lainan kokonaan pois, ota aina yhteyttä asiakaspalveluun. Voit maksaa lyhennyksen pois jo etuajassa, eikä siitä luonnollisesti aiheudu sinulle lisäkuluja. Lainasumma pysyy kuitenkin aina lainaehtojen mukaisena. Halutessasi voit tehdä myös ylimääräisiä suorituksia lainaasi milloin haluat. Käytä samaa viitenumeroa koko laina-ajan.Mikäli jostakin syystä lasku ei ole tullut lainanottajalle kymmenen päivän kuluessa laskutuskauden päättymisestä tai olet hukannut laskun, tulee asiakkaan ottaa omatoimisesti yhteyttä OK Money:n tai iKassan asiakaspalveluun.

Tästä pääset alkuun

 OK Money on turvallinen ja nopea lainapalvelu. Olemme keränneet tähän sivulle lainan hakemisen tärkeimmät kohdat omiksi osioiksi, joihin voit tutustua ennen lainahakemista kaikessa rauhassa. Mikäli sinulla on kysyttävää tai jokin muu asia askarruttaa mieltäsi, niin otathan meihin yhteyttä.

Meillä on tutkitusti tyytyväisiä asiakkaita

Teetimme toukokuussa 2018 asiakastyytyväisyyskyselyn palvelujamme aktiivisesti käyttävien asiakkaiden kesken. Halusimme selvittää kyselyn avulla mikä on tuotteidemme ja asiakaspalvelumme taso tällä hetkellä.

Arvoasteikolla 0-10 mitattuna asiakkaamme arvioivat tyytyväisyyttään ja OK Limiitin kohdalla  keskiarvoksi nousi 8,30, josta olemme erittäin kiitollisia. Alla muutama kommentti, joita saimme asiakkailtamme palautteena.

 Joustavuus ja helppokäyttöisyys omaa luokkaansa.”

” Nopea ja ystävällinen palvelu. "

 Asiakaspalvelu erinomaista. 10/10.”

Kiitämme kaikkia kyselyyn osallistuneita ja pyrimme aktiviisesti myös jatkossa siihen, että  saamme olla tyytyväisten asiakkaiden yritys.

Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken tekemisemme lähtökohta

Teetetyn  kyselyn perusteella voimme todeta, että olemme onnistuneet tavoitteessamme  palvella asiakkaitamme hyvin.  Jatkuvan tuotekehityksen paras polttoaine onkin asiakaspalaute, jota keräämme myös jatkossa aktiivisesti asiakkailtamme. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat myös suorittaneet Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy:n rekisteröimän Asiakaspalvelupassin®, jotta asiakaspalvelumme olisi mahdollisimman laadukasta ja asiakaslähtöistä.

Kyselyn pohjalta saatu NPS-arvo OK Limiitille oli 45.


NPS (Net Promoter Score, Nettosuosittelijat) on kansainvälisesti käytössä oleva asiakastyytyväisyysmittari, joka on vertailukelpoinen eri yritysten kesken. Kysely perustuu asiakkaalle esitettävään kahteen tai kolmeen kysymykseen, jotka kertovat, suosittelisiko asiakas kyseistä yritystä tuttavilleen ja kollegoilleen. Tutkimuksessa asiakasta pyydetään sanallisen palautteen lisäksi antamaan asiakastyytyväisyyttä kuvaava arvosana asteikolla 0-10.