OK Limiitti on 2100 euron joustava laina

Useimmille meille tulee jossain vaiheessa elämää eteen tilanne, jossa rahat ovat loppuneet tai ne eivät riitä seuraavaan palkkapäivään. Kun haluat arkeesi joustoa, on OK Limiitti laina, jolla helpotat arkea. OK Limiitti antaa sinulle lainaa jopa 2100 euroa, jos niin haluat. Lainasumma myönnetään aina 2100 eurolle. Voit nostaa halutessasi koko summan kerralla tai käyttää lainaa pienemmissä erissä tarpeesi mukaan. Voit tehdä nostoja 50 – 2100 euron väliltä aina silloin kun sinulle sopii.

OK Limiitin edut

  • Limiittilainamarkkinoiden ensimmäinen tasaeräinen laina, lyhennys vain 130 €/kk.
  • Avoin ja selkeä takaisinmaksuohjelma
  • Ei avausmaksuja tai nostopalkkioita
  • Rahat nopeasti tilille jopa samana päivänä
  • Ei nostoja, ei kuluja
  • OK Moneyn luotettavaa luotonantoa jo vuodesta 2005
  • Suomen Taloustutkimuksen ”Suomen Pienlainat ja Kulutusluotot” tutkimuksen voittaja mm. vuosina 2008, 2010, 2012 ja 2013
  • Paras korvaaja perinteisille vipeille.

Hae OK Limiittiä

Kuinka OK Limiitin takaisinmaksu määräytyy?


Luoton vuotuinen nimelliskorko on 49 %. Me emme peri erillistä nostopalkkiota nostetuista summista. Esimerkiksi pikavippeihin verrattuna uusi lainamuoto on erittäin edullinen. Voit valita itse eräpäiväksi joko kuukauden 15. päivän tai kuukauden viimeisen päivän. Laskun eräpäivää ei voi vaihtaa laina-aikana. Suosittelemme valitsemaan eräpäiväksi päivän, joka on lähempänä omaa palkkapäivääsi.

 
Lähetämme sinulle laskun kerran kuussa. Maksa vähintään laskussa näkyvä lyhennys tai halutessasi sitä suuremman summan. Jos haluat maksaa lainan kokonaan pois, ota aina yhteyttä asiakaspalveluun. Voit maksaa lyhennyksen pois jo etuajassa, eikä siitä luonnollisesti aiheudu sinulle lisäkuluja. Lainasumma pysyy kuitenkin aina lainaehtojen mukaisena. Halutessasi voit tehdä myös ylimääräisiä suorituksia lainaasi milloin haluat. Käytä samaa viitenumeroa koko laina-ajan.Mikäli jostakin syystä lasku ei ole tullut lainanottajalle kymmenen päivän kuluessa laskutuskauden päättymisestä tai olet hukannut laskun, tulee asiakkaan ottaa omatoimisesti yhteyttä OK Money:n tai iKassan asiakaspalveluun.

Tästä pääset alkuun

 OK Money on turvallinen ja nopea lainapalvelu. Olemme keränneet tähän sivulle lainan hakemisen tärkeimmät kohdat omiksi osioiksi, joihin voit tutustua ennen lainahakemista kaikessa rauhassa. Mikäli sinulla on kysyttävää tai jokin muu asia askarruttaa mieltäsi, niin otathan meihin yhteyttä.

Meillä on tutkitusti tyytyväisiä asiakkaita

Teetimme toukokuussa 2018 asiakastyytyväisyyskyselyn palvelujamme aktiivisesti käyttävien asiakkaiden kesken. Halusimme selvittää kyselyn avulla mikä on tuotteidemme ja asiakaspalvelumme taso tällä hetkellä.

Arvoasteikolla 0-10 mitattuna asiakkaamme arvioivat tyytyväisyyttään ja OK Limiitin kohdalla  keskiarvoksi nousi 8,30, josta olemme erittäin kiitollisia. Alla muutama kommentti, joita saimme asiakkailtamme palautteena.

 Joustavuus ja helppokäyttöisyys omaa luokkaansa.”

” Nopea ja ystävällinen palvelu. "

 Asiakaspalvelu erinomaista. 10/10.”

Kiitämme kaikkia kyselyyn osallistuneita ja pyrimme aktiviisesti myös jatkossa siihen, että  saamme olla tyytyväisten asiakkaiden yritys.

Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken tekemisemme lähtökohta

Teetetyn  kyselyn perusteella voimme todeta, että olemme onnistuneet tavoitteessamme  palvella asiakkaitamme hyvin.  Jatkuvan tuotekehityksen paras polttoaine onkin asiakaspalaute, jota keräämme myös jatkossa aktiivisesti asiakkailtamme. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat myös suorittaneet Suomen Asiakaspalvelusertifiointi Oy:n rekisteröimän Asiakaspalvelupassin®, jotta asiakaspalvelumme olisi mahdollisimman laadukasta ja asiakaslähtöistä.

Kyselyn pohjalta saatu NPS-arvo OK Limiitille oli 45.


NPS (Net Promoter Score, Nettosuosittelijat) on kansainvälisesti käytössä oleva asiakastyytyväisyysmittari, joka on vertailukelpoinen eri yritysten kesken. Kysely perustuu asiakkaalle esitettävään kahteen tai kolmeen kysymykseen, jotka kertovat, suosittelisiko asiakas kyseistä yritystä tuttavilleen ja kollegoilleen. Tutkimuksessa asiakasta pyydetään sanallisen palautteen lisäksi antamaan asiakastyytyväisyyttä kuvaava arvosana asteikolla 0-10.