Hakija saa aina heti alustavan lainapäätöksen hakemuksen yhteydessä.

Lopullisen päätöksen tueksi tarvitsemme aina luotettavan selvityksen hakijan tuloista. Nopein tapa antaa selvitys on käyttää turvallista ja luotettavaa Instantor-palvelua jo hakemuksen yhteydessä. Voit tutustua Instantoriin ennakkoon täällä, mikäli palvelu on sinulle vieras.

Mikäli et käytä Instantoria hakemuksen yhteydessä, pyydämme sinua vielä lähettämään kopion palkkakuitista tai tiliotteen viimeiseltä kolmelta kuukaudelta. Yrittäjiltä pyydämme verotuspäätöstä ja eläkeläisiltä eläkepäätöksen lähettämistä.

Saatuamme tositteen maksamme rahat tilillesi heti asiakaspalvelun aukioloaikoina ma-pe kello 7-22 ja la-su klo 9-21.

Lainan hakija voi toimittaa selvityksen alla mainituilla tavoilla:

  1. Lataa tiedosto omalta koneeltasi näin:
    1. Klikkaa painiketta Valitse tiedostot
    2. Etsi oikea tiedosto esimerkiksi palkkakuitti koneeltasi
    3. Valitse tiedosto klikkaamalla sitä hiiren vasemmalla painikkeella
    4. Klikkaa Avaa
    5. Kun olet ladannut haluamasi tiedostot, klikkaa Lähetä liitteet - painiketta 
        Tuetut tiedostotyypit: pdf, doc, docx, png, gif, jpg, jpeg.
  2. Skannattuna sähköpostin liitteenä osoitteeseen asiakaspalvelu@okmoney.fi tai
  3. Faksilla numeroon 020 764 1442 tai
  4. Postitse osoitteeseen DFC Nordic Oy, PL 710, 20101 Turku tai
  5. Ota puhelimella kuva tositteesta ja lähetä se sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@okmoney.fi

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa toisenlainen selvityksen tuloistasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Lainapäätös tehdään hakemuksessa ilmoittamiesi tietojen, toimittamasi tuloselvityksen ja Suomen Asiakastiedon välittämien tietojen perusteella. Lainapäätökset tehdään heti, kun selvitys on toimitettu.